Langs Chili, Peru en Ecuador - Reisverslag uit San Antonio, Chili van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu Langs Chili, Peru en Ecuador - Reisverslag uit San Antonio, Chili van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu

Langs Chili, Peru en Ecuador

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en George

19 Maart 2020 | Chili, San Antonio

Beste allemaal,

We varen de komende 14 dagen langs Chili, Peru en Ecuador richting Mexico en Panama. Volgens de Kapitein hebben Mexico en Panama de grenzen nog niet gesloten en probeert hij daar toestemming te krijgen om aan land te gaan, maar niks is zeker. Wel gaat de in San Antonio aan wal om voorraden in te laden. Dit gaat met kleine boten dus kan wel 24 uur duren.

Gelukkig is er nog steeds niemand ziek en dus kunnen we ons vrij bewegen en genieten van alle leuke en goede dingen aan boord.
We dineren iedere avond (3-4 gangen) met een Nederlands echtpaar, van onze leeftijd, waar we gezellig mee kunnen kletsen, dus niets te klagen.

Het is nu prachtig weer, dus we kunnen heerlijk aan het zwembad in de zon zitten. We zitten dus in een luxe hotel waar we niet vanaf kunnen, en waar alles voor ons wordt gedaan. We genieten volop van de dingen die we wel hebben.

We hebben een paar mensen (golfers) toegevoegd aan de mailing lijst want voorlopig is George er niet om te golfen. Als je niet lastig gevallen wil worden met dit "vervelende nieuws" kan je jezelf zo verwijderen.

• 19 Maart 2020 - 23:02

Arrianne:

Nou ik wil alles weten hoor. :-). Maak er maar het beste van en er zijn idd vervelender plekken om te vertoeven. En als idd niemand ziek wordt dan is het ook nog een veilige plek voor jullie. Tot horens! xxx

• 20 Maart 2020 - 10:03

Mieke Van Meteren:

Bijzondere omstandigheden. Jullie liggen nog aan het zwembad en wij lezen veel.
    Fijn dat er niemand ziek is aan boord. Hopen dat jullie vanuit Mexico naar huis kunnen.
    Hartelijke groeten

Tineke en George

Wij worden dit jaar allebei 75 jaar. We hebben al veel van de wereld gezien. De laatste jaren ook per cruiseschip. Dat bevalt ons zo goed dat we dit jaar weer een cruise hebben geboekt bij de Holland Amerika Lijn naar Zuid-Amerika. We vliegen 5 maart met de KLM naar Buenos Aires en varen van 7 maart t/m 7 april 31 dagen met de "Zaandam" rondom Zuid-Amerika. We hebben er zin in!!

Actief sinds 23 Jan. 2020