Naar huis - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en George

03 April 2020 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Gisteravond geslaagd voor de gezondheidstest. Vanmorgen een update voor het verdere vervolg van onze reis.

We gaan vanmiddag om 15.30 (lokale tijd) met een bus vanaf de terminal naar de vluchthaven waar we direct met een chartervlucht, georganiseerd door de HAL, naar Parijs worden gevlogen. Vandaar hebben we tickets voor een KLM vlucht (KL1230) naar Amsterdam.

We komen daar om 12.45 aan. De auto staat op het vliegveld dus we rijden zelf naar huis, wat vanwege alle maatregelen i.v.m. het corona virus het beste is. Hopelijk hebben we geen files en zijn we rond 4 uur in de middagweer thuis. Zodra we thuis zijn melden we ons weer via het reisdagboek. Tot ziens in Nederland

• 03 April 2020 - 16:18

Arrianne:

Super fijn!!

• 03 April 2020 - 16:31

Chris Rijnaard:

Geweldig wat goed nieuws. Wij wensen jullie een goede reis en een veilig thuis komst. Groetjes

• 03 April 2020 - 16:42

Jacob:

Dat is ineens een versnelling

• 03 April 2020 - 17:23

Paula:

Goede en veilige reis gewenst!❤️

• 03 April 2020 - 17:33

Marja Nederend:

Geweldig nieuws!! Goede reis en tot ná de quarantaine!

• 03 April 2020 - 18:03

Nel Van Sluijs:

Wat geweldig om te horen, fijn voor jullie. Het is wel een goede relatiescheck

• 03 April 2020 - 19:16

Harrie :

Goed nieuws. Maak je niet ongerust, want hier is niemand op de weg. Ook wij moeten zoveel mogelijk thuis blijven.
    Goede terugreis

• 03 April 2020 - 19:54

WAlter En Ida:

George en Tineke,
    Super dat jullie eindelijk naar huis kunnen komen. Nog even de laatste loodjes, wat zullen jullie een vermoeiende tijd hebben gehad, ondanks dat je constant op je kamer moest blijven en kon uitrusten, het doet wel wat met je als je dit meemaakt. Wij zullen blij zijn als jullie weer lekker gezond en wel terug zijn.

• 03 April 2020 - 20:22

Rien En Inge:

Wat fijn! Een heel goede thuisreis toegewenst! Hartelijke groeten van Rien en Inge

• 03 April 2020 - 20:43

Trudy:

Wat een goed nieuws.Goede reis naar huis.

• 03 April 2020 - 21:20

Gre:

Welkom thuis!!!!!!

En nu genieten en uitrusten

Arie en Gré

Tineke en George

Wij worden dit jaar allebei 75 jaar. We hebben al veel van de wereld gezien. De laatste jaren ook per cruiseschip. Dat bevalt ons zo goed dat we dit jaar weer een cruise hebben geboekt bij de Holland Amerika Lijn naar Zuid-Amerika. We vliegen 5 maart met de KLM naar Buenos Aires en varen van 7 maart t/m 7 april 31 dagen met de "Zaandam" rondom Zuid-Amerika. We hebben er zin in!!

Actief sinds 23 Jan. 2020