In de haven van Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu In de haven van Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu

In de haven van Fort Lauderdale

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en George

02 April 2020 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Het is zover!

Gisteravond bericht van de kapitein dat we de koffers mochten gaan pakken. Vanmorgen kofferlabels ontvangen en een formulier voor een checkup bij de gezondheidsdienst. Met maskers op naar de gezondheidsdienst hier aan boord voor de checkup

Als we goedgekeurd worden krijgen we een bewijs van gezondheid, waarmee we naar de immigratiedienst moeten aan de wal. Die overtocht gaat met dezelfde bootjes als waar we mee van de Zaandam naar de Rotterdam zijn overgezet. Na acceptatie door de immigratiedienst weer terug naar de boot en naar de hut.

Het vervolg krijgen we dan weer aan boord te horen. Tot zover deze berichtgeving. We hopen op een spoedige thuiskomst!!!

• 02 April 2020 - 15:39

Anne:

Succes met de terugreis. Ik hoop dat jullie door de keuring heenkomen.
    Je kan thuis bijkomen, geen bezoek en niet op visite t/m 28 April,
    Groetjes,
    Anne

• 02 April 2020 - 15:49

Harrie:

Hoop dat het allemaal snel wordt opgelost. Maar vooral geduld is nu een schone zaak. Succes en hopelijk tot gauw in nl
    Groet Margot en Harrie

• 02 April 2020 - 15:56

Jan:

Fijn goed nieuws, er komt schot in.

• 02 April 2020 - 16:01

Linda/Aad:

Jullie maken zo wel een hoop excursies. Hopen dat dit de laatste is voor deze reis

• 02 April 2020 - 16:06

Chris Rijnaard:

Wat ben ik blij voor jullie dat jullie weer een stapje verder zijn om naar huis te gaan. Hoe jullie goed en hopelijk snel weer thuis.

• 02 April 2020 - 16:33

Mieke Van Meteren:

Goed nieuws. Eind in zicht.
    groeten Bert en Mieke

• 02 April 2020 - 17:44

Marja Nederend:

Dit zijn goede berichten. In Nederland is nog niet bekend, dat jullie van boord mogen...Maar laten we hopen dat jullie toestemming krijgen! Donald Trump is hoogst persoonlijk met jullie zaak bezig! Good luck!!

• 02 April 2020 - 20:00

Wim En Hannie:

Gelukkig goede berichten! Tineke en George,hopen dat alles nu voorspoedig gaat ,en jullie thuis reis snel komt. Wat een spannende tijd,voor jullie en zeker ook de kinderen en klein kinderen!

• 02 April 2020 - 20:23

Rien En Inge:

Weer een fase verder voor jullie. We hopen van harte dat alles volgens huidig plan zal verlopen en dat jullie spoedig thuis aan zullen komen. Een goede thuisreis! We denken aan jullie. Hartelijke groeten van Rien en Inge

Tineke en George

Wij worden dit jaar allebei 75 jaar. We hebben al veel van de wereld gezien. De laatste jaren ook per cruiseschip. Dat bevalt ons zo goed dat we dit jaar weer een cruise hebben geboekt bij de Holland Amerika Lijn naar Zuid-Amerika. We vliegen 5 maart met de KLM naar Buenos Aires en varen van 7 maart t/m 7 april 31 dagen met de "Zaandam" rondom Zuid-Amerika. We hebben er zin in!!

Actief sinds 23 Jan. 2020