Vanaf de "Zaandam" - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu Vanaf de "Zaandam" - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu

Vanaf de "Zaandam"

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en George

16 Maart 2020 | Chili, Punta Arenas

Even een update van de stand van zaken hier.

We zijn vanmorgen allemaal getemperatuurd en hebben een gezondheidsverklaring moeten ondertekenen. Dit heeft de maatschappij nodig om toestemming te krijgen dat we van boord kunnen.

Er is hier in Punta Arenas een klein vliegveld maar daarvandaan kunnen we alleen met een aantal tussenstops terugvliegen naar Amsterdam. We zijn nu aan het uitzoeken ook met Cruise Travel wat de beste optie is.

Aan boord gaat alles gewoon door. We kunnen zwemmen, gokken in het casino,workshops volgen en films bekijken. En we hebben gratis internet dus de krant lezen en het nieuws volgen is geen probleem.
Als we meer weten laten we het horen

• 16 Maart 2020 - 15:43

Arrianne:

Heel fijn dat jullie ons op de hoogte houden. Ik hoop op een dagelijkse update.. ;-)

Tineke en George

Wij worden dit jaar allebei 75 jaar. We hebben al veel van de wereld gezien. De laatste jaren ook per cruiseschip. Dat bevalt ons zo goed dat we dit jaar weer een cruise hebben geboekt bij de Holland Amerika Lijn naar Zuid-Amerika. We vliegen 5 maart met de KLM naar Buenos Aires en varen van 7 maart t/m 7 april 31 dagen met de "Zaandam" rondom Zuid-Amerika. We hebben er zin in!!

Actief sinds 23 Jan. 2020