Montevideo - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu Montevideo - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Tineke en George Rijnaard - WaarBenJij.nu

Montevideo

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke en George

10 Maart 2020 | Uruguay, Montevideo

Hallo allemaal,

Het is nu maandagavond 9 maart 21.00 uur. We hebben om 18.00 uur Montevideo verlaten en zijn op weg naar de Falklandeilanden. Montevideo hebben we alleen vanaf de boot bekeken wan t het regende vanmiddag even behoorlijk. Verder is het prima weer (25 graden) We hebben de middag dus in het zwembad en de whirlpool doorgebracht en heerlijk geluncht aan het zwembad.

• 10 Maart 2020 - 10:56

Arrianne:

leuk die foto's erbij en wat ziet dat er heerlijk luxe uit op de boot. Veel plezier!

• 10 Maart 2020 - 11:56

Ton Van Der Hoeven:

Ziet er allemaal goed uit, geniet ervan, hier is het nog regen en regen golfbaan vrijdag dicht en morge vermoedelijk ook, groetjes Ton & Ada

• 10 Maart 2020 - 18:19

Patrick:

Klinkt goed allemaal!! Ik wou dat ik er bij was

Tineke en George

Wij worden dit jaar allebei 75 jaar. We hebben al veel van de wereld gezien. De laatste jaren ook per cruiseschip. Dat bevalt ons zo goed dat we dit jaar weer een cruise hebben geboekt bij de Holland Amerika Lijn naar Zuid-Amerika. We vliegen 5 maart met de KLM naar Buenos Aires en varen van 7 maart t/m 7 april 31 dagen met de "Zaandam" rondom Zuid-Amerika. We hebben er zin in!!

Actief sinds 23 Jan. 2020